Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-08T16:48:09Z-
dc.date.available2020-05-08T16:48:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТерентьєва Н.О. Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога. / Терентьєва Н.О. // Психологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психолога: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (7 червня 2018, м. Суми). У 3-х ч. - Суми: СВС Панасенко І.М., 2018. - Ч.2. - С.120-125.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816-
dc.description.abstractXXI століття називають епохою глобалізації, “Відродження лідерства” (О. Нестуля, 2016), акмеології, інформальної освіти, університетів третього віку та ін. Та як би не називали цей період, варто відзначити, що подібне є можливим завдяки змінам мислення, зокрема масовому поширенню й сприйняттю молодцю так званого планетарного мислення. Глобалізаційні процеси спричинили переоцінку системи цінностей і формування нової моделі відносин, орієнтованої на усвідомлення самоцінності людини як рівнозначного суб’єкту навколишнього середовища і цивілізаційних відносин.en_US
dc.publisherПсихологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психологаen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectсоціально-рольова позиціяen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.titleФормування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.