Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816
Назва: | Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога |
Автори: | Терентьєва, Наталія Олександрівна |
Ключові слова: | мислення соціально-рольова позиція педагог |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Психологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психолога |
Бібліографічний опис: | Терентьєва Н.О. Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога. / Терентьєва Н.О. // Психологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психолога: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (7 червня 2018, м. Суми). У 3-х ч. - Суми: СВС Панасенко І.М., 2018. - Ч.2. - С.120-125. |
Короткий огляд (реферат): | XXI століття називають епохою глобалізації, “Відродження лідерства” (О. Нестуля, 2016), акмеології, інформальної освіти, університетів третього віку та ін. Та як би не називали цей період, варто відзначити, що подібне є можливим завдяки змінам мислення, зокрема масовому поширенню й сприйняттю молодцю так званого планетарного мислення. Глобалізаційні процеси спричинили переоцінку системи цінностей і формування нової моделі відносин, орієнтованої на усвідомлення самоцінності людини як рівнозначного суб’єкту навколишнього середовища і цивілізаційних відносин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога.pdf | 3.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.