Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816
Назва: Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога
Автори: Терентьєва, Наталія Олександрівна
Ключові слова: мислення
соціально-рольова позиція
педагог
Дата публікації: 2018
Видавництво: Психологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психолога
Бібліографічний опис: Терентьєва Н.О. Формування нового мислення як основа готовності до зміни соціально-рольової позиції педагога. / Терентьєва Н.О. // Психологія: від теорії до практики: Інноваційні технології в роботі практичного психолога: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (7 червня 2018, м. Суми). У 3-х ч. - Суми: СВС Панасенко І.М., 2018. - Ч.2. - С.120-125.
Короткий огляд (реферат): XXI століття називають епохою глобалізації, “Відродження лідерства” (О. Нестуля, 2016), акмеології, інформальної освіти, університетів третього віку та ін. Та як би не називали цей період, варто відзначити, що подібне є можливим завдяки змінам мислення, зокрема масовому поширенню й сприйняттю молодцю так званого планетарного мислення. Глобалізаційні процеси спричинили переоцінку системи цінностей і формування нової моделі відносин, орієнтованої на усвідомлення самоцінності людини як рівнозначного суб’єкту навколишнього середовища і цивілізаційних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3816
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.