Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданович, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2020-05-08T16:05:38Z-
dc.date.available2020-05-08T16:05:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБогданович В. В. Науково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів. Наукові записки НДУ. Серія: Психолого-педагогічні науки. № 1 Ніжин: НДУ, 2017. С. 13-17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3812-
dc.description.abstractУ статті визначено та частково розкрито етапи підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнів. Зосереджується увага на історії становлення культури як такої, починаючи з часів Київської Русі і закінчуючи ХХ століттям. Зазначено, що пісня є одним з початків музично-естетичного виховання нації, пісня супроводжує все життя людини, її трудову діяльність, громадське й особисте життя, відображає світогляд. Згадується про обрядовість, побутові та календарні пісні. Пам'ятки літератури, живопису, музики та інших видів мистецтва свідчать про виняткову оригінальність культури Київської Русі.en_US
dc.publisherНаукові записки НДУ ім. М. Гоголяen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectнауково-педагогічніen_US
dc.subjectетапиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмузично-естетичнеen_US
dc.subjectмузично-поетичнеen_US
dc.subjectКиївська Русьen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectісторіяen_US
dc.titleНауково-педагогічне визначення етапів підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-естетичного виховання учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.