Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданович, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2020-05-08T15:58:09Z-
dc.date.available2020-05-08T15:58:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБогданович В. В Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи. Наукові записки НДУ. Серія: Психолого-педагогічні науки. № 3. Ніжин : НДУ, 2016. С. 125-128.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3810-
dc.description.abstractУ статті розглядається історіографія музично-естетичного виховання учнів. Зазначено, що другу половину XX століття в історії України умовно поділяють на три періоди, що мають суттєво відмінний історичний зміст. Розглядається час зміни ідеалів, коли відбувається стрімка переоцінка цінностей, найменш стійкою стає моральна основа зростаючого покоління. Сутність виховання полягає у впливі на розвиток особистості. Наголошено, що виховання виявляє природні здібності людини, створює умови для їх реалізації і, спираючись на них, формує систему здібностей до творчої діяльності, намагається розвинути її до рівня, що забезпечує необхідне суспільству художнє ставлення до світу.en_US
dc.publisherНаукові записки НДУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихолого-педагогічні науки;-
dc.subjectмузично-естетичнеen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectстановленняen_US
dc.subjectзміниen_US
dc.subjectідеалиen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectкомпозиториen_US
dc.subjectмистецтвознавціen_US
dc.titleІсторіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.