Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3803
Назва: | Уроки технології у системі STEAM-освіти учителів |
Автори: | Джевага, Григорій Васильович Головач, А. С. |
Ключові слова: | STEAM-освіта трудове навчання технології сучасний вчитель технологій проектно-технологічна діяльність творчий проект |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Джевага Г. В., Головач А. С. Уроки технології у системі STEAM-освіти учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2018. № 151/2. С. 15-18 (0,53 др. арк.) |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено потреби реформування змісту освіти відповідно до глобальних змін у запитах роботодавців щодо підготовки молодого покоління. З’явились потреби окрім формування класичних умінь: читання, письмо, арифметика, додати сучасні якості особистості: критичне мислення, комунікативні навики, здатність до співпраці та креативність. Визначені завдання ефективно реалізовуються у школі через систему STEM-освіти, а на уроках трудового навчання через організацію проектно-технологічної діяльності. У змісті статті розкрито методику організації проектно-технологічної діяльності учнів, що гармонійно здійснює впровадження принципів STEАM-освіти на уроках трудового навчання. На прикладі творчого учнівського проекту "Табурет" реалізовано зв’язок з навчальним матеріалом різних предметів. Створюючи продукт від задуму до втілення, в учнів виникає розуміння теорії і видима практична значимість знань з суміжних дисциплін: історії, фізики, математики, алгебри, геометрії, інформатики, хімії, біології, географії, української і англійської мов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3803 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Уроки технології у системі STEAM-освіти учителів.pdf | 540,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.