Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжевага, Григорій Васильович-
dc.date.accessioned2020-05-08T13:06:58Z-
dc.date.available2020-05-08T13:06:58Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДжевага Г.В. Роль дослідницької діяльності у формуванні професійної спрямованості учнів. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / редкол. Д.О. Мельничук (відп. ред.) та ін. Київ, 2011. Вип. 159. Ч.1. С. 227-233.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3775-
dc.description.abstractРозглянуто можливості застосування сільськогосподарського дослідництва для здійснення професійного самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості, визначено ефективні форми та педагогічні підходи організації дослідництва з метою здійснення профорієнтаційної роботи.en_US
dc.publisherНауковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування Україниen_US
dc.subjectсільськогосподарська дослідницька діяльністьen_US
dc.subjectгурткова роботаen_US
dc.subjectорганізація дослідженьen_US
dc.subjectпрофорієнтація учнівen_US
dc.titleРоль дослідницької діяльності у формуванні професійної спрямованості учнівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.