Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжевага, Григорій Васильович-
dc.date.accessioned2020-05-08T12:57:06Z-
dc.date.available2020-05-08T12:57:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДжевага Г.В. Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 18-22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772-
dc.description.abstractВ статті висвітлено критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів основної школи під час проведення сільськогосподарських досліджень та обґрунтовано введення рівнів (початковий, низький, середній та високий).en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсільськогосподарське дослідництвоen_US
dc.subjectрівень розвитку творчих здібностейen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.titleКритерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.