Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772| Назва: | Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва |
| Автори: | Джевага, Григорій Васильович |
| Ключові слова: | сільськогосподарське дослідництво рівень розвитку творчих здібностей критерії оцінювання |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вісник ЧДПУ |
| Бібліографічний опис: | Джевага Г.В. Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : ЧДПУ, 2010. Вип. 76. С. 18-22. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів основної школи під час проведення сільськогосподарських досліджень та обґрунтовано введення рівнів (початковий, низький, середній та високий). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3772 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Критерії оцінювання рівня розвитку творчих здібностей учнів у процесі сільськогосподарського дослідництва.pdf | 3,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.