Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Наталія Валеріївна-
dc.contributor.authorКонотоп, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-05-07T14:54:23Z-
dc.date.available2020-05-07T14:54:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДеркач Н.В., Конотоп О.С. Огляд стану розробленості проблеми навчання студентів мовних ВНЗ України емоційно-модальної англійської інтонації / Деркач Н.В., Конотоп О.С. // Мови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти: матеріали ІІІ-ї конференції. 21 квітня 2016 р. НТУУ «КПІ». – К. : Кафедра, 2016. – С. 161 – 163.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3751-
dc.description.abstractУ сучасному суспільстві можливості новітніх засобів комунікації й активна інтеграція України до світової спільноти забезпечують сприятливі умови для міжкультурного спілкування, що має як формальний, так і неформальний характер. При цьому важливу нішу займає діалогічне мовлення, що належить до неформального (informal) або невимушеного (casual) контекстуального стилю [6, с. 70-109; 7, с. 185-191 ] і передбачає спілкування між людьми, що знаходяться в дружніх, добросусідських, родинних стосунках [2, с. 337-338]. Оскільки зазначений різновид усного мовлення позначений відсутністю жорсткого обмеження на вияв емоцій, інтонаційне оформлення висловлень комунікантіву межах цього стилю є доволі експресивним [там само, с. 343]. І хоча емоційна експресивність мовлення забезпечується взаємодією всіх мовних рівнів, саме комплекси просодичних засобів найефективніше відображають найменші відтінки емоцій і сприяють надійному й швидкому взаєморозумінню комунікантів.en_US
dc.publisherМови професійної комунікації: лінгвокультурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичний аспекти: матеріали ІІІ-ї конференції.en_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectпроблеми навчання студентів мовних ВНЗen_US
dc.subjectінтонаціяen_US
dc.subjectдіалогічне мовленняen_US
dc.titleОгляд стану розробленості проблеми навчання студентів мовних ВНЗ України емоційно-модальної англійської інтонаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.