Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3747
Назва: Класифікація функціональних, структурних і семантичних ознак англомовної комерційної аудіовізуальної реклами
Автори: Деркач, Наталія Валеріївна
Очередько, Катерина Валентинівна
Ключові слова: англомовна комерційна аудіовізуальна реклама
класифікація
тематичний різновид
комунікативна функція
структурно-функціональний блок
Дата публікації: 2015
Видавництво: Міжнародний збірник наукових праць, присвячений 70-річному ювілею професора Алли Андріївни Калити
Бібліографічний опис: Деркач Н.В., Очередько К.В. Класифікація функціональних, структурних і семантичних ознак англомовної комерційної аудіовізуальної реклами / Деркач Н.В., Очередько К.В. // Здобутки та перспективи розвитку сучасного мовознавства: Міжнародний збірник наукових праць, присвячений 70-річному ювілею професора Алли Андріївни Калити. – К. : НТУУ "КПІ", 2015. – С.149–157.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено узагальнену класифікацію типів комерційної аудіовізуальної реклами. На її основі сформовано робочу класифікацію провідних функціональних, структурних та семантичних ознак англомовної комерційної аудіовізуальної реклами для добору експериментального матеріалу при дослідженні ролі просодичних засобів актуалізації її зразків у рекламному дискурсі. Інваріантні інтонаційні моделі відеороликів англомовної комерційної реклами встановлюватимуться у межах їх окремих тематичних різновидів, що виконують інформаційну, переконувальну чи нагадувальну функцію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3747
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.