Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-07T10:36:10Z-
dc.date.available2020-05-07T10:36:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗавацька Л. М. Реалізація компетентнісного підходу у фаховій підготовці соціальних педагогів у контексті взаємодії з соціальними інституціями. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : пед. науки / гол. ред. М. О. Носко. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2016. Вип. 133. С. 66-70.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3717-
dc.description.abstractУ статті розглядаються умови, за яких процес підготовки соціальних педагогів здійснюється ефективно та забезпечує можливості оволодіння ними відповідним професійним функціоналом. Характеризується компетентнісний підхід та компетентнісно-орієнтована освіта як засоби успішної реалізації майбутнього соціального педагога у різних сферах життєдіяльності, а також роль партнерських стосунків вищого навчального закладу і соціальних інституцій у підготовці адаптивної до ринку праці моделі фахівця.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпідготовка соціальних педагогівen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентнісно-орієнтована освітаen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпартнерські стосункиen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectсоціальні інституціїen_US
dc.subjectпрактичні уміння і навичкиen_US
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу у фаховій підготовці соціальних педагогів у контексті взаємодії з соціальними інституціямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.