Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-07T08:56:44Z-
dc.date.available2020-05-07T08:56:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКулик І. О. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Витоки педагогічної майстерності. 2018. Вип. 21. С. 108-112en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3703-
dc.description.abstractУ статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду.en_US
dc.publisherВитоки педагогічної майстерностіen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectінтерактивне середовищеen_US
dc.subjectтрансдисциплінарний підхідen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простірen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.