Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРепех, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-06T17:00:39Z-
dc.date.available2020-05-06T17:00:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРепех Н.В. Узагальнювальні фазово-буттєві дієслова в англомовному журнальному дискурсі: лінгвокогнітивний ракурс / Н.В. Репех // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного університету. Серія Філологія-Педагогіка-Психологія. – К.: Київський національний лінгвістичний університет, 2011. – Вип. 23. – С. 147-153.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3697-
dc.description.abstractУ статті розкрито роль узагальнювальних фазово-буттєвих дієслів на позначення ПОЧАТКУ і КІНЦЯ у репрезентації подій в англомовному журнальному дискурсі. Із залученням дослідницького апарату образ-схем запропоновано класифікацію досліджуваних одиниць на основі їх денотативного значення і доведено, що сполучаючись з одиницями на позначення предметних і непредметних сутностей, виокремлені дієслова визначають ракурс представлення медіа-події.en_US
dc.publisherНауковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного університетуen_US
dc.subjectузагальнювальні фазово-буттєві дієсловаen_US
dc.subjectобраз-схемаen_US
dc.subjectсемантика ПОЧАТКУ і КІНЦЯen_US
dc.subjectангломовний журнальний дискурсen_US
dc.titleУзагальнювальні фазово-буттєві дієслова в англомовному журнальному дискурсі: лінгвокогнітивний ракурсen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.