Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСичова (Шурхал), Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-05-06T14:38:10Z-
dc.date.available2020-05-06T14:38:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШурхал І.А. Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2015. № 125. С. 265-268.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675-
dc.description.abstractУ статті подано результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сутність поняття «готовність», «готовність до професійної діяльності»; проаналізовано головні наукові напрями та рівні дослідження проблеми готовності до професійної діяльності; визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності (мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний, рефлексивний).en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectструктурні компонентиen_US
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриen_US
dc.titleСутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культуриen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.