Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Назва: Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури
Автори: Сичова (Шурхал), Ірина Анатоліївна
Ключові слова: готовність
професійна готовність
структурні компоненти
майбутні учителі фізичної культури
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Шурхал І.А. Сутність та структура професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2015. № 125. С. 265-268.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури, з’ясовано сутність поняття «готовність», «готовність до професійної діяльності»; проаналізовано головні наукові напрями та рівні дослідження проблеми готовності до професійної діяльності; визначено структурні компоненти готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності (мотиваційний, когнітивний, практично-діяльнісний, рефлексивний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3675
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.