Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янко, Наталія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Якунько, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-06T14:24:32Z | - |
dc.date.available | 2020-05-06T14:24:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Янко Н. О., Якунько О. В. Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі. Молодий вчений : наук. журнал. 2018. № 2.1 (54.1), лютий. С. 149–153. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної лінгводидактики – формуванню комунікативної компетентності молодших школярів у процесі вивчення граматичного матеріалу на функціонально-стилістичній основі. З’ясовано сутність поняття «функціонально-стилістичний підхід», теоретично обґрунтовано важливість його впровадження на уроках української мови в початкових класах. Проаналізовано принципи реалізації підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу молодшими школярами. Визначено, що ефективність граматико-стилістичної роботи забезпечується дотриманням загальнодидактичних і лінгводидактичних принципів навчання. Серед основних загальнодидактичних принципів необхідно враховувати такі: науковості й доступності, систематичності й послідовності, забезпечення мотивації навчання, наочності, індивідуалізації та диференціації, наступності й перспективності, використання міжпредметних зв’язків. Пріоритетне значення в процесі вивчення граматики на функціонально-стилістичних засадах мають лінгводидактичні принципи: взаємозв’язку навчання мови і розвитку мовлення, єдності розвитку мовлення й мислення, комунікативної спрямованості навчання мови, функціонально-стилістичної диференціації мовлення, розвитку дару слова і чуття мови, контекстного розгляду граматико-стилістичних засобів. | en_US |
dc.publisher | Молодий вчений : наук. журнал | en_US |
dc.subject | граматика | en_US |
dc.subject | функціональна стилістика | en_US |
dc.subject | граматико-стилістична робота | en_US |
dc.subject | функціонально-стилістичний підхід | en_US |
dc.title | Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі.pdf | 185.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.