Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorЯкунько, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-06T14:24:32Z-
dc.date.available2020-05-06T14:24:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЯнко Н. О., Якунько О. В. Принципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школі. Молодий вчений : наук. журнал. 2018. № 2.1 (54.1), лютий. С. 149–153.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3670-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі сучасної лінгводидактики – формуванню комунікативної компетентності молодших школярів у процесі вивчення граматичного матеріалу на функціонально-стилістичній основі. З’ясовано сутність поняття «функціонально-стилістичний підхід», теоретично обґрунтовано важливість його впровадження на уроках української мови в початкових класах. Проаналізовано принципи реалізації підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу молодшими школярами. Визначено, що ефективність граматико-стилістичної роботи забезпечується дотриманням загальнодидактичних і лінгводидактичних принципів навчання. Серед основних загальнодидактичних принципів необхідно враховувати такі: науковості й доступності, систематичності й послідовності, забезпечення мотивації навчання, наочності, індивідуалізації та диференціації, наступності й перспективності, використання міжпредметних зв’язків. Пріоритетне значення в процесі вивчення граматики на функціонально-стилістичних засадах мають лінгводидактичні принципи: взаємозв’язку навчання мови і розвитку мовлення, єдності розвитку мовлення й мислення, комунікативної спрямованості навчання мови, функціонально-стилістичної диференціації мовлення, розвитку дару слова і чуття мови, контекстного розгляду граматико-стилістичних засобів.en_US
dc.publisherМолодий вчений : наук. журналen_US
dc.subjectграматикаen_US
dc.subjectфункціональна стилістикаen_US
dc.subjectграматико-стилістична роботаen_US
dc.subjectфункціонально-стилістичний підхідen_US
dc.titleПринципи реалізації функціонально-стилістичного підходу в процесі вивчення граматичного матеріалу в початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.