Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГергуль, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-06T14:14:18Z-
dc.date.available2020-05-06T14:14:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГергуль С.М. Самоосвіта вчителя як джерело формування в учнів потреби читання (на матеріалі педагогічної спадщини В. Сухомлинського) / С.М. Гергуль // Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / Херсонська академія неперервної освіти. – Херсон, 2015. - Вип. 26. - С. 209-215.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3665-
dc.description.abstractУ статті на основі дослідження архівних, історико-педагогічних джерел, маловідомих праць здійснюється цілісний аналіз самоосвітньої діяльності вчителя в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Доводиться актуальність цієї проблеми, її теоретична та практична значущість. Дається визначення поняття «самоосвіта», формулюється мета, окреслюються напрямки самоосвітньої діяльності вчителя. Акцентується увага на таких її формах, як особиста бібліотека вчителя та «Подорожі у світ книжок». Характеризується бібліотека Павлиської середньої школи за часів роботи видатного педагога. У результаті наукової розвідки виявлено, що самоосвіта вчителя має стати джерелом формування в учнів потреби читання.en_US
dc.publisherПедагогічний альманах : зб. наук. пр. / Херсонська академія неперервної освітиen_US
dc.subjectВ. Сухомлинськийen_US
dc.subjectпедагогічна спадщинаen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсамоосвітня діяльністьen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.titleСамоосвіта вчителя як джерело формування в учнів потреби читання (на матеріалі педагогічної спадщини В. Сухомлинського)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.