Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГергуль, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-06T14:02:25Z-
dc.date.available2020-05-06T14:02:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГергуль С.М. Організація та контроль самоосвітньої діяльності вчителя (на матеріалах педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського) / С.М. Гергуль // Педагогічний дискурс : Збірник наукових праць. - Хмельницький, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2015. - Вип. 19. - С. 44-48.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3662-
dc.description.abstractУ статті на основі дослідження архівних, історико-педагогічних джерел, маловідомих праць здійснюється цілісний аналіз самоосвітньої діяльності вчителя у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Доводиться актуальність даної проблеми, її теоретична та практична значущість. Дається визначення поняттю «самоосвіта», формулюється мета самоосвітньої діяльності вчителя, акцентується увага на організації та контролі даного процесу. Висвітлюється досвід роботи Павлиської середньої школи за часів роботи В.О. Сухомлинського. Виокремлюються та характеризуються установчий, практичний та підсумковий етапи організації самоосвітньої діяльності вчителя. Виділяються та розкриваються такі види її контролю: попередній, поточний, підсумковий.en_US
dc.publisherПедагогічний дискурс : Збірник наукових працьen_US
dc.subjectВ.О. Сухомлинськийen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectпедагогічна спадщинаen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectсамоосвітня діяльністьen_US
dc.titleОрганізація та контроль самоосвітньої діяльності вчителя (на матеріалах педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.