Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГергуль, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-06T13:48:23Z-
dc.date.available2020-05-06T13:48:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГергуль С.М. Принципи самоосвітньої діяльності вчителя у педагогіці В. О. Сухомлинського / С.М. Гергуль // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. - Чернігів : ЧНПУ, 2014. - Вип. 119. - С. 43-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3656-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню поглядів В. О. Сухомлинського на проблему самоосвіти вчителя. Дається визначення поняття, формулюється мета, розкриваються основні принципи самоосвітньої діяльності вчителя.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectсамоосвітня діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічна спадщинаen_US
dc.subjectВ.О. Сухомлинськийen_US
dc.titleПринципи самоосвітньої діяльності вчителя у педагогіці В. О. Сухомлинськогоen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.