Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-05T17:09:29Z-
dc.date.available2020-05-05T17:09:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М. Проблемне поле соціально-педагогічного патронажу в умовах виховного простору загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка / [гол. ред. Носко М.О.] Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2014. Вип. 115. С. 80-84.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3614-
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз проблемного поля соціально-особистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу загальноосвітнього закладу крізь призму патронажної діяльності. Пропонується модель діяльності соціального педагога щодо підготовки педагогічного колективу до організації патронажу дітей підліткового віку.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпатронажen_US
dc.subjectсоціально-педагогічний патронажen_US
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладen_US
dc.subjectвиховний простірen_US
dc.subjectвразливі категорії дітей і сімейen_US
dc.titleПроблемне поле соціально-педагогічного патронажу в умовах виховного простору загальноосвітнього навчального закладуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.