Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/361| Назва: | Підготовка студентів факультету фізичного виховання до освітньої діяльності з питань сталого розвитку | 
| Автори: | Цигура (Усманова), Галина Олексіївна | 
| Ключові слова: | сталий розвиток освіта учитель фізичної культури фахівець з фізичного виховання і спорту цілі сталого розвитку | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" | 
| Бібліографічний опис: | Цигура Г. О. Підготовка студентів факультету фізичного виховання до освітньої діяльності з питань сталого розвитку. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 3 (159) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2019. C. 236–242. | 
| Серія/номер: | Педагогічні науки; | 
| Короткий огляд (реферат): | Мета роботи: репрезентувати розроблений і адаптований для студентів факультету фізичного виховання курс «Основи сталого розвитку суспільства», вивчення якого сприятиме підготовці майбутнього учителя фізичної культури та фахівця фізичного виховання і спорту до освітньої діяльності з питань сталого розвитку. Методологія. Роботу виконано на основі компетентнісного підходу до професійної підготовки учителя фізичної культури та фахівця фізичного виховання і спорту; використано загальнологічні методи аналізу, систематизації і узагальнення інформації. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/361 | 
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Підготовка студентів факультету фізичного виховання до освітньої діяльності з питань сталого розвитку.pdf | 646,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

