Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимчук, Надія-
dc.contributor.authorГерасимчук, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2020-05-05T13:55:52Z-
dc.date.available2020-05-05T13:55:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГерасимчук Н., Герасимчук О.М. Використання документів при вивченні столипінської аграрної реформи на уроці з історії рідного краю в 10 класі / Герасимчук Н., Герасимчук О.М. // Матеріали науково-практичної конференції «Перші Фльорівські читання» (12 жовтня 2010 р.) – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2010. – С. 74–79.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3586-
dc.description.abstractЯк відомо, до історичних джерел належить все створене людиною, у тому числі результати її взаємодії з навколишнім середовищем, а також предмети матеріальної культури, звичаї, обряди, пам'ятки писемності. У широкому сенсі пам'ятки писемності в методиці називають документами. Ще в 1863 р. відомий методист професор М. Сгасюлевич висловив думку, що для історичної освіти учнів набаїато більше значення маг безпосереднє знайомство учнів із джерелами історичного знання (документами), ніж робота з підручником. Він запропонував вести заняття із застосуванням реального методу, заснованого на роботі з першоджерелами.en_US
dc.publisherМатеріали науково-практичної конференції «Перші Фльорівські читання»en_US
dc.subjectісторичні джерелаen_US
dc.subjectдокументиen_US
dc.subjectвикористання документів при вивченні історіїen_US
dc.subjectучніen_US
dc.titleВикористання документів при вивченні столипінської аграрної реформи на уроці з історії рідного краю в 10 класіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.