Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3586
Назва: | Використання документів при вивченні столипінської аграрної реформи на уроці з історії рідного краю в 10 класі |
Автори: | Герасимчук, Надія Герасимчук, Олександр Михайлович |
Ключові слова: | історичні джерела документи використання документів при вивченні історії учні |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Матеріали науково-практичної конференції «Перші Фльорівські читання» |
Бібліографічний опис: | Герасимчук Н., Герасимчук О.М. Використання документів при вивченні столипінської аграрної реформи на уроці з історії рідного краю в 10 класі / Герасимчук Н., Герасимчук О.М. // Матеріали науково-практичної конференції «Перші Фльорівські читання» (12 жовтня 2010 р.) – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2010. – С. 74–79. |
Короткий огляд (реферат): | Як відомо, до історичних джерел належить все створене людиною, у тому числі результати її взаємодії з навколишнім середовищем, а також предмети матеріальної культури, звичаї, обряди, пам'ятки писемності. У широкому сенсі пам'ятки писемності в методиці називають документами. Ще в 1863 р. відомий методист професор М. Сгасюлевич висловив думку, що для історичної освіти учнів набаїато більше значення маг безпосереднє знайомство учнів із джерелами історичного знання (документами), ніж робота з підручником. Він запропонував вести заняття із застосуванням реального методу, заснованого на роботі з першоджерелами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3586 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання документів при вивченні столипінської аграрної реформи на уроці з історії рідного краю в 10 класі.pdf | 6.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.