Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-05-05T12:26:38Z-
dc.date.available2020-05-05T12:26:38Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЗавацька Л.М. Реалізація корекційної функції в діяльності соціального педагога. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка : збірник. Чернігів: ЧДПУ, 2003. Вип. 21. С. 82-85.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3571-
dc.description.abstractУ статті проведений аналіз структури соціально-педагогічної діяльності соціального педагога закладу освіти. Особлива увага приділена роботі з категорією важковиховуваних підлітків. Акцент зроблений на реалізацію корекційної функції у діяльності соціального педагога. Визначені завдання та функції корекційної діяльності.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectсоціально-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.subjectважковиховуваністьen_US
dc.subjectкорекційна функціяen_US
dc.titleРеалізація корекційної функції в діяльності соціального педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.