Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3568
Назва: Пошук професійно зорієнтованих стратегій навчання у ВНЗ
Автори: Дженджеро, Оксана Леонідівна
Ключові слова: професія
вищий навчальний заклад
українська вища освіти
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ukraine — EU. Modern Technology, Business and Law: collection of international scientific papers: in 2 parts. Part 2. Current Issues of Legal Science and Practice. Management and Public Administration. Innovations in Education. Environmental Protection. Engineering and Technologies
Бібліографічний опис: Дженджеро О. Л. Пошук професійно зорієнтованих стратегій навчання у ВНЗ. Ukraine — EU. Modern Technology, Business and Law: collection of international scientific papers: in 2 parts. Part 2. Current Issues of Legal Science and Practice. Management and Public Administration. Innovations in Education. Environmental Protection. Engineering and Technologies. Chernihiv : CNUT, 2017. P. 227—229.
Короткий огляд (реферат): В умовах стрімкого технологічного процесу підготовка вузькопрофільних фахівців стає дедалі неактуальною. На ринку праці з’являються професії, про які ніхто навіть не чув на початку ХХІ століття — архітектор даних, фахівець зі створення віртуальної реальності, цифровий лінгвіст, спеціаліст із психології праці, вальвеолог (спеціаліст, що займається питаннями здоров’язбереження людини), планувальник «розумного» міста, дизайнер дистанційних курсів та ін. Стандарти української вищої освіти не задовольняють потреби технологічного процесу, а кваліфікація випускників у різних галузях, якість отриманих ними знань, умінь і навичок — потреби роботодавців. Менеджери з персоналу шукають молодих працівників, здатних генерувати нові ідеї, бути гнучкими, працюючи в команді,швидко адаптовуватися до змін і нововведень. Така ситуація спонукає викладачів ВНЗ шукати щляхи модернізації професійної підготовки майбутніх спеціалістів, зокрема нові ідеї щодо змісту й стратегій навчання. На нашу думку, організація колаборативного навчання значного мірою сприяє створенню такого навчального середовища, яке максимально наближене до умов подальшої професійної взаємодії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3568
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пошук професійно зорієнтованих стратегій навчання у ВНЗ.pdf328.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.