Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-05-04T17:28:40Z-
dc.date.available2020-05-04T17:28:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Інтерактивні прийоми кооперативного навчання як засіб розвитку комунікативних умінь старшокласників. Дивослово. 2009. № 6. С. 2–4en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3562-
dc.description.abstractОдним із провідних напрямів реформування системи національної освіти є посилення гуманізації навчально-виховного процесу, забезпечення сучасними технологіями формування творчої особистості учня. Це зумовило перегляд усталених стратегій навчання рідної мови, підпорядкування роботи над мовною теорією цілям мовленнєвого розвитку учнів. Адже випускники школи повинні володіти не лише знаннями, а й уміти набуті знання використовувати в нетрадиційних ситуаціях, тобто оволодівати способами практичної діяльності, творчим досвідом.en_US
dc.publisherДивословоen_US
dc.subjectкомунікативно-мовленнєві умінняen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectукраїнська моваen_US
dc.titleІнтерактивні прийоми кооперативного навчання як засіб розвитку комунікативних умінь старшокласниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.