Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-05-04T16:35:16Z-
dc.date.available2020-05-04T16:35:16Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л. Місце інтерактивних технологій в системі психолого-педагогічних інновацій. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка : зб. Чернігів : ЧДПУ, 2006. Вип. 38. С. 184–187en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3551-
dc.description.abstractОсобистісно-зорієнтований підхід до навчання поставив особистість кожного учня на перше місце в сучасній педагогіці. Реалізувати перехід до гуманістичної педагогіки допомагає технологізація освіти. У сатті розглядається сутність інтерактивних технологій, викладаються переваги інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Автор також детально зупиняється на особливостях організації навчального процесу в інтерактивному режимі.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічна технологіяen_US
dc.subjectтехнологізація навчанняen_US
dc.subjectінтерактивнийen_US
dc.subjectдіалогen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleМісце інтерактивних технологій в системі психолого-педагогічних інноваційen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.