Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550
Назва: Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників
Автори: Дженджеро, Оксана Леонідівна
Ключові слова: психологія
мовлення
старшокласники
Дата публікації: 2005
Видавництво: Українська мова і література в школі
Бібліографічний опис: Дженджеро О. Л. Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників. Українська мова і література в школі. 2005. №5. С. 9–11
Короткий огляд (реферат): У сфері загальнонаукового знання мовлення традиційно розглядається в якості однієї з глобальних, вузлових проблем. Уже в античні часи зацікавленість цією проблемою стала причиною виникнення античної риторики, яка була орієнтована на усне слово. Тогочасна риторична система поєднувала мистецтва правильно говорити і правильно мислити й була спрямована на загальну освіченість мовця. Риторичні рекомендації орієнтувалися на цілісний комунікативний процес: враховувались інтелектуальні позиції партнерів у діалозі, готовність до сприймання (співчуття, упередженість), розглядалися моменти, що діють не лише на розум, а й на емоції слухачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3550
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологічні аспекти мовленнєвого розвитку старшокласників.pdf311.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.