Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потоцька, Світлана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-04T14:07:32Z | - |
dc.date.available | 2020-05-04T14:07:32Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Потоцька С.О. Використання деревних рослин у навчально-виховній роботі. Оптимізація насаджень пришкільних територій. Науково-методичні рекомендації. Наук. ред. О.М. Байрак. Полтава : Верстка, 2009. С. 46 – 54. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3539 | - |
dc.description.abstract | Дендрофлора, як складова всієї флори, становить інтерес не тільки для спеціалістів-ботаніків, дендрологів, але й вчителів, працівників позашкільної сфери, натуралістів і природолюбів-краєзнавців. . В міських школах види дендрофлори можуть бути біологічними об’єктами для навчальних занять, екскурсій та науково-дослідницької роботи. Важливе місце в системі навчано-виховної роботи з учнями займають екскурсії, які формують пізнавальний інтерес учнів, виховують шанобливе ставлення до природи, почуття прекрасного та сприяють розвитку творчої особистості. | en_US |
dc.publisher | Оптимізація насаджень пришкільних територій. Науково-методичні рекомендації. | en_US |
dc.subject | деревні рослини | en_US |
dc.subject | навчано-виховна робота | en_US |
dc.subject | учнівська молодь | en_US |
dc.title | Використання деревних рослин у навчально-виховній роботі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання деревних рослин у навчально-виховній роботі.pdf | 514.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.