Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотоцька, Світлана Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-04T14:07:32Z-
dc.date.available2020-05-04T14:07:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПотоцька С.О. Використання деревних рослин у навчально-виховній роботі. Оптимізація насаджень пришкільних територій. Науково-методичні рекомендації. Наук. ред. О.М. Байрак. Полтава : Верстка, 2009. С. 46 – 54.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3539-
dc.description.abstractДендрофлора, як складова всієї флори, становить інтерес не тільки для спеціалістів-ботаніків, дендрологів, але й вчителів, працівників позашкільної сфери, натуралістів і природолюбів-краєзнавців. . В міських школах види дендрофлори можуть бути біологічними об’єктами для навчальних занять, екскурсій та науково-дослідницької роботи. Важливе місце в системі навчано-виховної роботи з учнями займають екскурсії, які формують пізнавальний інтерес учнів, виховують шанобливе ставлення до природи, почуття прекрасного та сприяють розвитку творчої особистості.en_US
dc.publisherОптимізація насаджень пришкільних територій. Науково-методичні рекомендації.en_US
dc.subjectдеревні рослиниen_US
dc.subjectнавчано-виховна роботаen_US
dc.subjectучнівська молодьen_US
dc.titleВикористання деревних рослин у навчально-виховній роботіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання деревних рослин у навчально-виховній роботі.pdf514.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.