Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисов, Олексій Олександрович-
dc.date.accessioned2020-05-04T12:42:26Z-
dc.date.available2020-05-04T12:42:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБорисов О.О. Природа інформаційного впливу у дискурсивних практиках. Мова. Культура. Комунікація: Дослідження мови та літератури у глобалізованому світі: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., (Чернігів, 24–25 квітня 2015 р.).- Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2015. - С. 18–22.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3520-
dc.description.abstractКомунікація як реалізація власних мовних можливостей є одним з головних засобів з людського арсеналу вплинути на інших суб’єктів. Успішна комунікативна поведінка індивіда – його мовлення та невербальні дії – свідомо вибудовуються ним таким чином, щоб максимально ефективно здійснити вплив на іншу особу з метою досягнення таких результатів, які б відповідали запланованим цілям комунікації. Власне мотивом вступу до спілкування є протиріччя, яке формується у свідомості людини під час усвідомлення того, що "є" та що "повинно бути".en_US
dc.publisherМова. Культура. Комунікація: Дослідження мови та літератури у глобалізованому світі: матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectмовленняen_US
dc.subjectдіалогen_US
dc.titleПрирода інформаційного впливу у дискурсивних практикахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Природа інформаційного впливу у дискурсивних практиках.pdf401.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.