Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:47:56Z-
dc.date.available2020-05-04T10:47:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПритулик Н.В. Самооцінювальна діяльність майбутніх педагогів як чинник суб’єктивації у процесі навчання. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон, 2017. Вип. № 80. С. 189-196.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3502-
dc.description.abstractУ статті розглядається систематична самооцінювальна діяльність майбутніх учителів як важливий чинник забезпечення суб’єктивації у процесі оволодіння професією. На основі аналізу філософських і психолого-педагогічних наукових джерел конкретизовано поняття «суб’єктивація». Розкрито її актуальність у процесі навчання студентів у вищих закладах освіти. Схарактеризовано педагогічні умови освітнього середовища, за яких студент здатен стати суб’єктом власного навчання. Розкривається взаємовплив самооцінювання і умов суб’єктивації.en_US
dc.publisherПедагогічні науки : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectсуб’єктивація у процесі навчанняen_US
dc.subjectсамооцінювання студентівen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмотивація навчанняen_US
dc.subjectоцінювання навчальних досягнень майбутніх учителівen_US
dc.subjectгуманістичний підхідen_US
dc.titleСамооцінювальна діяльність майбутніх педагогів як чинник суб’єктивації у процесі навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.