Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3502
Назва: Самооцінювальна діяльність майбутніх педагогів як чинник суб’єктивації у процесі навчання
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: суб’єктивація у процесі навчання
самооцінювання студентів
рефлексія
мотивація навчання
оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів
гуманістичний підхід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Педагогічні науки : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Притулик Н.В. Самооцінювальна діяльність майбутніх педагогів як чинник суб’єктивації у процесі навчання. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон, 2017. Вип. № 80. С. 189-196.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається систематична самооцінювальна діяльність майбутніх учителів як важливий чинник забезпечення суб’єктивації у процесі оволодіння професією. На основі аналізу філософських і психолого-педагогічних наукових джерел конкретизовано поняття «суб’єктивація». Розкрито її актуальність у процесі навчання студентів у вищих закладах освіти. Схарактеризовано педагогічні умови освітнього середовища, за яких студент здатен стати суб’єктом власного навчання. Розкривається взаємовплив самооцінювання і умов суб’єктивації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3502
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.