Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:34:19Z-
dc.date.available2020-05-04T10:34:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПритулик Н. В., Міненок А. О. Забезпечення рефлексивної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогіки. Психологія та педагогіка : сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. Львів, 2016. С. 120-121.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3499-
dc.description.abstractУ тезах ідеться про досвід спеціально організованої рефлексивної практики майбутніх учителів початкових класів у процесі викладання навчального курсу «Теорія та методика виховання», зазначено необхідні педагогічні умови. Наголошується на ефективності опанування навчальної дисципліни в такий спосіб і підвищенні рефлексивної культури й компетентності майбутніх педагогічних кадрів.en_US
dc.publisherПсихологія та педагогіка : сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectпедагогічна рефлексіяen_US
dc.subjectтеорія та методика вихованняen_US
dc.subjectвикладання педагогікиen_US
dc.subjectрефлексивна компетенціяen_US
dc.subjectнавчання майбутніх учителівen_US
dc.titleЗабезпечення рефлексивної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.