Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3499
Назва: Забезпечення рефлексивної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогіки
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Міненок, Антоніна Олексіївна
Ключові слова: педагогічна рефлексія
теорія та методика виховання
викладання педагогіки
рефлексивна компетенція
навчання майбутніх учителів
Дата публікації: 2016
Видавництво: Психологія та педагогіка : сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Притулик Н. В., Міненок А. О. Забезпечення рефлексивної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогіки. Психологія та педагогіка : сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. Львів, 2016. С. 120-121.
Короткий огляд (реферат): У тезах ідеться про досвід спеціально організованої рефлексивної практики майбутніх учителів початкових класів у процесі викладання навчального курсу «Теорія та методика виховання», зазначено необхідні педагогічні умови. Наголошується на ефективності опанування навчальної дисципліни в такий спосіб і підвищенні рефлексивної культури й компетентності майбутніх педагогічних кадрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3499
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.