Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T10:21:06Z-
dc.date.available2020-05-04T10:21:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПритулик Н.В. Формування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Рівне, 2015. Т. 1. С. 342-349.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема формування здатності майбутніх педагогів до самопізнання, розкриваються шляхи вироблення їх рефлексивної компетентності, наведено досвід організації рефлексивної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики виховання.en_US
dc.publisherПедагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології : зб. наук. пр. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університетуen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectрефлексивна компетентністьen_US
dc.subjectсамопізнанняen_US
dc.subjectфахова підготовка вчителів початкових класівen_US
dc.subjectтеорія та методика вихованняen_US
dc.titleФормування рефлексивної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі опанування теорії та методики вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.