Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495
Назва: Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання»
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: самовиховання вчителя
теорія та методика виховання
прийоми самовиховання
особистість майбутнього вчителя
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Притулик Н.В. Із досвіду залучення студентів-майбутніх педагогів до самовиховання у процесі опанування навчальної дисципліни «Теорія та методика виховання». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Чернігів, 2015. № 125. С. 225-230.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті піднімається актуальне питання формування особистості майбутнього педагога, готовності до самовиховання та рефлексії; наведено досвід організації роботи з самовиховання студентів у процесі опанування навчальної дисципліни на основі особистісно-орієнтованого та діяльнісного методологічних підходів; подано обґрунтування умов ефективного здійснення відповідної роботи, завдання та методичні рекомендації для викладачів щодо її організації. Приділено увагу питанню мотивації самоосвітньої діяльності студентів, особливостям фіксації досягнень з самовиховання, прийомам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3495
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.