Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-03T13:24:53Z-
dc.date.available2020-05-03T13:24:53Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationПритулик Н.В. Проблема мовленнєвого розвитку першокласників у педагогічній творчості С. Русової. Рідні джерела. 2003. № 1. С. 36-39.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3475-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних ідей С.Ф. Русової в напрямі розвитку мовлення вихованців. Проведено паралелі із сьогоденням, обґрунтовано потребу рухатися в опануванні української мови першокласниками «від усного до писемного мовлення». В контексті аналізу спадщини педагогині наведено конкретні методичні прийоми, що спонукають молодших школярів до активної мовленнєвої діяльності.en_US
dc.publisherРідні джерелаen_US
dc.subjectспадщина С.Ф. Русовоїen_US
dc.subjectмовленнєвий розвитокen_US
dc.subjectучні І класівen_US
dc.subjectкомунікативно-мовленнєві вмінняen_US
dc.titleПроблема мовленнєвого розвитку першокласників у педагогічній творчості С. Русовоїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.