Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритулик, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-05-02T09:48:18Z-
dc.date.available2020-05-02T09:48:18Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationПритулик Н.В. Комунікативний підхід до навчання першокласників рідної мови. Вісник Чернігівського педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2002. Вип. 10. С. 116-118.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3471-
dc.description.abstractУ тезах наголошується на важливості завдання формування вмінь українського комунікативного мовлення російськомовних першокласників. Окреслюються методичні зауваги щодо цілеспрямованого формування частково мовленнєвих (лексичних, орфоепічних, граматичних) умінь учнів із подальшою активацією та закріпленням їх у процесі говоріння з метою переведення в навички.en_US
dc.publisherВісник ЧДПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectросійськомовні учніen_US
dc.subjectнавчання українського мовленняen_US
dc.subjectкомунікативний підхідen_US
dc.subjectкомунікативні ситуаціїen_US
dc.titleКомунікативний підхід до навчання першокласників рідної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.