Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев'янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2020-05-01T14:24:57Z-
dc.date.available2020-05-01T14:24:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДеревянко С. П. Теоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту. Науковий Вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки : [зб. наук. праць]. / Херсонський державний університет. Херсон: ХДУ, 2015. Вип. 1. С. 23-26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3455-
dc.description.abstractУ статті розглянуто характерні особливості цілеспрямованого розвитку емоційного інтелекту як здатності до розуміння та управління емоціями. Автором статті показано відмінності в системних характеристиках (ціль, об'єкт, характер впливу) тренінгів розвитку емоційного інтелекту психоаналітичної, гуманістичної, поведінкової, когнітивної спрямованості.en_US
dc.publisherНауковий Вісник Херсонського державного університетуen_US
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;-
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectцілеспрямований розвиток емоційного інтелектуen_US
dc.titleТеоретико методологічні аспекти цілеспрямованого розвитку емоційного інтелектуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.