Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446
Назва: | Теоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи |
Автори: | Міненок, Антоніна Олексіївна |
Ключові слова: | професійний саморозвиток майбутній вчитель початкової школи компонентна структура критерії творча майстерня модель професійного саморозвитку |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Міненок А. О. Теоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д. пед. наук : 13.00.04 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, МОН України. Чернігів, 2016. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації здійснено наукове обґрунтування теоретичних і методичних засад професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Визначено компонентну структуру, критерії і рівні професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Структура професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи – динамічна сукупність мотиваційно-ціннісного; організаційно-змістового; технологічного; рефлексивно-саморегуляційного компонентів. Структурні компоненти професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи мають відповідні критерії сформованості якісних професійних рис: особистісно-мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-саморозвивальний, розвивально-технологічний, рефлексивно-саморегуляційно-оцінний. Критерії сформованості якісних професійних рис майбутнього вчителя початкової школи мають рівневу характеристику й дозволяють встановити такі рівні: початковий, функціональний, продуктивний, творчий. Здійснено проектування та розроблено модель професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу, яка має: цільову, організаційно-змістову, функціональну та рефлексивно-результативну складові; розроблено й впроваджено навчально-методичний комплекс професійного саморозвитку та інноваційний проект «Творча майстерня професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи». Проведено експериментальне дослідження ефективності моделі та моніторинг професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в умовах вищих педагогічних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, статистичне оброблення та аналіз результатів дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Minenok.pdf | 468.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.