Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-05-01T13:22:04Z-
dc.date.available2020-05-01T13:22:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМіненок А. О. Теоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д. пед. наук : 13.00.04 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, МОН України. Чернігів, 2016.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446-
dc.description.abstractУ дисертації здійснено наукове обґрунтування теоретичних і методичних засад професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Визначено компонентну структуру, критерії і рівні професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Структура професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи – динамічна сукупність мотиваційно-ціннісного; організаційно-змістового; технологічного; рефлексивно-саморегуляційного компонентів. Структурні компоненти професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи мають відповідні критерії сформованості якісних професійних рис: особистісно-мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-саморозвивальний, розвивально-технологічний, рефлексивно-саморегуляційно-оцінний. Критерії сформованості якісних професійних рис майбутнього вчителя початкової школи мають рівневу характеристику й дозволяють встановити такі рівні: початковий, функціональний, продуктивний, творчий. Здійснено проектування та розроблено модель професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу, яка має: цільову, організаційно-змістову, функціональну та рефлексивно-результативну складові; розроблено й впроваджено навчально-методичний комплекс професійного саморозвитку та інноваційний проект «Творча майстерня професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи». Проведено експериментальне дослідження ефективності моделі та моніторинг професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в умовах вищих педагогічних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, статистичне оброблення та аналіз результатів дослідження.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectкомпонентна структураen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectтворча майстерняen_US
dc.subjectмодель професійного саморозвиткуen_US
dc.titleТеоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Minenok.pdf468.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.