Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-01T13:22:04Z | - |
dc.date.available | 2020-05-01T13:22:04Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Міненок А. О. Теоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи : автореф. дис. ... д. пед. наук : 13.00.04 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, МОН України. Чернігів, 2016. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3446 | - |
dc.description.abstract | У дисертації здійснено наукове обґрунтування теоретичних і методичних засад професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Визначено компонентну структуру, критерії і рівні професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу. Структура професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи – динамічна сукупність мотиваційно-ціннісного; організаційно-змістового; технологічного; рефлексивно-саморегуляційного компонентів. Структурні компоненти професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи мають відповідні критерії сформованості якісних професійних рис: особистісно-мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-саморозвивальний, розвивально-технологічний, рефлексивно-саморегуляційно-оцінний. Критерії сформованості якісних професійних рис майбутнього вчителя початкової школи мають рівневу характеристику й дозволяють встановити такі рівні: початковий, функціональний, продуктивний, творчий. Здійснено проектування та розроблено модель професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах вищого навчального закладу, яка має: цільову, організаційно-змістову, функціональну та рефлексивно-результативну складові; розроблено й впроваджено навчально-методичний комплекс професійного саморозвитку та інноваційний проект «Творча майстерня професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи». Проведено експериментальне дослідження ефективності моделі та моніторинг професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в умовах вищих педагогічних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, статистичне оброблення та аналіз результатів дослідження. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | професійний саморозвиток | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | en_US |
dc.subject | компонентна структура | en_US |
dc.subject | критерії | en_US |
dc.subject | творча майстерня | en_US |
dc.subject | модель професійного саморозвитку | en_US |
dc.title | Теоретичні і методичні основи професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Minenok.pdf | 468.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.