Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненок, Антоніна Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Скорик, Тамара Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ананьєва, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-01T13:14:51Z | - |
dc.date.available | 2020-05-01T13:14:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Міненок А. О., Скорик Т. В., Ананьєва А. В. Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 88-95. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано доцільність застосування компетентнісно-орієнтованого підходу як методологічної основи дослідження проблеми формування екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи та методики формування екологічної компетентності учнів початкової школи. У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій з’ясовано, що основна ідея нової української школи і нового стандарту початкової освіти полягає у тому, що вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу, а саме компетентності у галузі природничих наук та екологічної компетентності. | en_US |
dc.publisher | Вісник НУЧК | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | спостереження | en_US |
dc.subject | екскурсії | en_US |
dc.subject | наукова компетентність | en_US |
dc.title | Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі.pdf | 179.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.