Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444
Назва: | Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі |
Автори: | Міненок, Антоніна Олексіївна Скорик, Тамара Володимирівна Ананьєва, А. В. |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід спостереження екскурсії наукова компетентність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вісник НУЧК |
Бібліографічний опис: | Міненок А. О., Скорик Т. В., Ананьєва А. В. Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 88-95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність застосування компетентнісно-орієнтованого підходу як методологічної основи дослідження проблеми формування екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи та методики формування екологічної компетентності учнів початкової школи. У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій з’ясовано, що основна ідея нової української школи і нового стандарту початкової освіти полягає у тому, що вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу, а саме компетентності у галузі природничих наук та екологічної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі.pdf | 179.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.