Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444
Назва: Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі
Автори: Міненок, Антоніна Олексіївна
Скорик, Тамара Володимирівна
Ананьєва, А. В.
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
спостереження
екскурсії
наукова компетентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник НУЧК
Бібліографічний опис: Міненок А. О., Скорик Т. В., Ананьєва А. В. Роль спостережень та екскурсій в реалізації компетентнісного підходу організації освітнього процесу в початковій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. Вип. 4 (160). С. 88-95.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність застосування компетентнісно-орієнтованого підходу як методологічної основи дослідження проблеми формування екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи та методики формування екологічної компетентності учнів початкової школи. У результаті аналізу останніх досліджень і публікацій з’ясовано, що основна ідея нової української школи і нового стандарту початкової освіти полягає у тому, що вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу, а саме компетентності у галузі природничих наук та екологічної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3444
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.