Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРепех, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2020-04-30T17:23:39Z-
dc.date.available2020-04-30T17:23:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРепех Н. В. Когнітивно-риторичні механізми впливу в агломовному журнальному дискурсі / Репех Н. В. // Мова. Культура. Комунікація: дослідження мови та літератури в глобалізованому світі: Матеріали 6-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Чернігів, 24 – 25 квітня 2015 р.). – Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. – 2015. – С. 88-91.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3414-
dc.description.abstractСтаття зосереджується на когнітивних та риторичних засобах впливу на адресата в дискурсі англійського журналу. Стосовно риторичних етапів формування тексту автор виділяє два основні засоби побудови подій у медіа-дискурсі: винахідницько-елокуційний та диспозиційний. Винахідливо-красномовне означає звернення до сприймаючого досвіду читача, представленого в семантиці лексичних засобів у форматі зображувальної схеми. Диспозиційні засоби привертають увагу читача, а також зображують події відповідно до точки зору автора, розміщуючи ці мовні засоби у найбільш помітних позиціях статті (заголовок, підводи, актуальне речення абзацу).en_US
dc.publisherМатеріали 6-ї Міжнародної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectкогнітивно-риторичні механізми впливуen_US
dc.subjectангломовний журналen_US
dc.subjectтекстen_US
dc.subjectчитачen_US
dc.titleКогнітивно-риторичні механізми впливу в агломовному журнальному дискурсіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.