Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапітова, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-04-30T15:05:20Z-
dc.date.available2020-04-30T15:05:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКапітова Т. С. Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США / Капітова Т. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2015. – . Вип. 125.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397-
dc.description.abstractУ статті надається загальна характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США. Визначаються дефініції: навчальна програма та "курикулум" , з’ясовується різниця між ними. Нами також підкреслюються три базових компоненти, якими керуються освітяни при побудові курикулуму для мовного курсу. У роботі йдеться про дві основні підходи до вивчення курикулуму (синтетичний та аналітичний) та типи його побудови, основними з яких виділяємо структурний і змістовий. Заразом, нами звертається увага на характеристику однієї з найпоширеніших схем побудови ефективного курикулуму представлену Дж. Д. Брауном, американським дослідником, і викладом особливостей компонентів даної схеми.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectнавчальна програмаen_US
dc.subjectкурикулумen_US
dc.subjectаналітичний підхідen_US
dc.subjectсинтетичний підхідen_US
dc.subjectціліen_US
dc.subjectоцінювання програмиen_US
dc.titleХарактеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у СШАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.