Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397
Назва: Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США
Автори: Капітова, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: навчальна програма
курикулум
аналітичний підхід
синтетичний підхід
цілі
оцінювання програми
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Капітова Т. С. Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США / Капітова Т. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2015. – . Вип. 125.
Короткий огляд (реферат): У статті надається загальна характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США. Визначаються дефініції: навчальна програма та "курикулум" , з’ясовується різниця між ними. Нами також підкреслюються три базових компоненти, якими керуються освітяни при побудові курикулуму для мовного курсу. У роботі йдеться про дві основні підходи до вивчення курикулуму (синтетичний та аналітичний) та типи його побудови, основними з яких виділяємо структурний і змістовий. Заразом, нами звертається увага на характеристику однієї з найпоширеніших схем побудови ефективного курикулуму представлену Дж. Д. Брауном, американським дослідником, і викладом особливостей компонентів даної схеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.