Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397
Назва: | Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США |
Автори: | Капітова, Тетяна Сергіївна |
Ключові слова: | навчальна програма курикулум аналітичний підхід синтетичний підхід цілі оцінювання програми |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Капітова Т. С. Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США / Капітова Т. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2015. – . Вип. 125. |
Короткий огляд (реферат): | У статті надається загальна характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США. Визначаються дефініції: навчальна програма та "курикулум" , з’ясовується різниця між ними. Нами також підкреслюються три базових компоненти, якими керуються освітяни при побудові курикулуму для мовного курсу. У роботі йдеться про дві основні підходи до вивчення курикулуму (синтетичний та аналітичний) та типи його побудови, основними з яких виділяємо структурний і змістовий. Заразом, нами звертається увага на характеристику однієї з найпоширеніших схем побудови ефективного курикулуму представлену Дж. Д. Брауном, американським дослідником, і викладом особливостей компонентів даної схеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3397 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Характеристика змісту мовних програм підготовки майбутніх педагогів у США.pdf | 455.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.