Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанзига, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-30T14:58:18Z-
dc.date.available2020-04-30T14:58:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій». – Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 82-84;en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393-
dc.description.abstractВ роботі запропонована класифікація вправ, які направлені на формування мовної компетентності у аудіюванні і читанні, визначені критерії для різних видів вправ.en_US
dc.publisherНіжинen_US
dc.subjectмовна компетентністьen_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.subjectкритеріїen_US
dc.subjectреептивні види мовленнєвої діяльностіen_US
dc.titleКритерії класифікації вправ для формування рецептивної мовної компетентності з другої іноземної (німецької) мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11._Панзига_О.М.pdf461.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.