Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панзига, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-30T14:58:18Z | - |
dc.date.available | 2020-04-30T14:58:18Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Матеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій». – Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 82-84; | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393 | - |
dc.description.abstract | В роботі запропонована класифікація вправ, які направлені на формування мовної компетентності у аудіюванні і читанні, визначені критерії для різних видів вправ. | en_US |
dc.publisher | Ніжин | en_US |
dc.subject | мовна компетентність | en_US |
dc.subject | класифікація | en_US |
dc.subject | критерії | en_US |
dc.subject | реептивні види мовленнєвої діяльності | en_US |
dc.title | Критерії класифікації вправ для формування рецептивної мовної компетентності з другої іноземної (німецької) мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11._Панзига_О.М.pdf | 461.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.