Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393
Назва: Критерії класифікації вправ для формування рецептивної мовної компетентності з другої іноземної (німецької) мови
Автори: Панзига, Оксана Миколаївна
Ключові слова: мовна компетентність
класифікація
критерії
реептивні види мовленнєвої діяльності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Ніжин
Бібліографічний опис: Матеріали міжнародного науково-практичного семінару «Проектна діяльність як інструмент дослідження, навчання та інновацій». – Видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 82-84;
Короткий огляд (реферат): В роботі запропонована класифікація вправ, які направлені на формування мовної компетентності у аудіюванні і читанні, визначені критерії для різних видів вправ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3393
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11._Панзига_О.М.pdf461.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.