Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3377
Назва: | Дзеркальна гра у романі М. Шеллі «Франкенштейн, або Сучасний Прометей» |
Автори: | Пікун, Леся Василівна |
Ключові слова: | герой дзеркальність гра культурний герой романтизм |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Літературознавчі обрії. Праці молодих учених |
Бібліографічний опис: | Пікун Л.В. Дзеркальна гра у романі М. Шеллі «Франкенштейн, або Сучасний Прометей». Літературознавчі обрії. Праці молодих учених. Київ : Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України, 2004. Вип. 10. С. 77-81. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується система образів роману М.Шеллі «Франкенштейн». Унаочнюється дзеркальна гра, заснована на імітації основних канонів романтизму й інтерналізації традиційних чоловічих стандартів і соціальних ролей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3377 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дзеркальна гра у романі М. Шеллі «Франкенштейн, або Сучасний Прометей».pdf | 5.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.