Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікун, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-30T08:49:17Z-
dc.date.available2020-04-30T08:49:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПікун Л.В. Особливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунца. Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич, 2012. Вип. 13. С. 228-231.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3373-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі особливостей трансформації жіночих персонажів роману М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса «Звільнений Франкенштейн» і Д.Кунца «Франкенштейн: Місто ночі», «Франкенштейн: Мертвий і живий», «Франкенштейн: Загублені душі». У статті аналізуються процеси повторення й оновленого перетворення жіночих персонажів у постмодерністських інтерпретаціях «Франкенштейна», коли утворюється дзеркальна конструкція, що створює галерею ідентичностей одного й того ж об’єкта. Постмодернізм, відроджуючи романтичний світогляд, доповнює романтичні образи тілесно-онтологічними ознаками.en_US
dc.publisherТеоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць.en_US
dc.subjectобразen_US
dc.subjectперсонажen_US
dc.subjectтрансформаціяen_US
dc.subjectпостмодернізмen_US
dc.subjectдзеркальністьen_US
dc.titleОсобливості трансформації жіночих персонажів у романі М.Шеллі «Франкенштейн» і його постмодерністських версіях Б.Олдіса та Д.Кунцаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.